Vrácení zboží
Zrušení objednávky
Dokud vaše objednávka nebyla zpracována a neopustila náš sklad, můžete ji bezplatně zrušit.
Zrušení objednávky v případě internetových nákupů je možné pouze prostřednictvím Zákaznického servisu.
Objednávky, které již byly předány kurýrovi a jsou na cestě k příjemci, nemohou být zrušeny.
Více informací týkajících se podmínek vrácení zboží a reklamací najdete v Obchodních podmínkách. V případě jakýchkoliv otázek se prosím přímo obraťte na Zákaznický servis..
Nakoupili jste unáhleně nebo omylem produkt, který nepotřebujete? Po rozbalení se ukázalo, že produkt nesplňuje vaše očekávání? Zboží se neshoduje s popisem nebo z jiných důvodů nejste se svým nákupem spokojeni? V Airpress najdeme řešení pro každou situaci!
POZOR: Pokud chcete produkt vrátit kvůli nesprávné funkci zařízení nebo jiným technickým vadám - využijte formulář pro záruční opravu.
Prosíme, vyplňte reklamační formulář pečlivě a přesně. Samozřejmě máte právo vrátit produkt bez udání důvodů, ale přesné vyplnění formuláře výrazně urychlí zpracování vaší reklamace. V případě jakýchkoli pochybností nebo nejasných situací se vám zákaznický servis ozve, aby upřesnil potřebné detaily a předal vaši reklamaci příslušnému oddělení.
Níže můžete zkontrolovatpodmínky pro vrácení zboží. Pamatujte, že než vám bude produkt odeslán ze skladu, můžete objednávku bezplatně zrušit!
B2B zákazníci! Podle obchodních podmínek Airpress zboží objednané v B2B vztazích není možné vrátit.
Vrácení zboží - podmínky a pokyny
Podle zákona o odstoupení od smlouvy máte možnost vrátit zakoupené zboží přes internet do 14 dnů od převzetí objednávky. V Airpress tuto dobu prodlužujeme až na 60 dnů!
- Vrácení se vztahuje pouze na nové, kompletní produkty, které nebyly použity a mají originální obal. Samozřejmě máte právo otevřít balení a prohlédnout produkt, aby jste zjistili, zda nákup splňuje vaše očekávání.
- Vracené zboží musí být řádně zabezpečené tak, aby nedošlo k poškození během přepravy.
- Produkt objednaný v našem internetovém obchodě můžete vrátit také v kamenné prodejně Airpress (Przeźmierowo u Poznane), po předložení dokladu o koupi.
- V případě převzetí zboží poškozeného během přepravy, je třeba okamžitě hlásit veškeré viditelné vady při převzetí. Při převzetí objednávky si vždy zkontrolujte, zda balík nemá viditelná poškození (roztrhaný karton, chybějící fólie, promáčknutí atd.). Veškeré nesrovnalosti je nutné nahlásit kurýrovi/řidiči, zaznamenat na dopravní list a sepsat protokol o škodě. Poškození nahlášené po převzetí zásilky od kurýra nemusí být uznáno.
- Právo na vrácení produktu se vztahuje také na propagační produkty. Pokud produkt, který chcete vrátit, je součástí sady, vrácení se vztahuje na kompletní sadu včetně všech prvků. V případě chybějící části sady nebude vrácení akceptováno.
- Právo na vrácení zboží se nevztahuje na produkty vyrobené na speciální objednávku (produkty upravené na míru, upravené na zvláštní přání zákazníka) a na velké objednávky (více kusů stejného produktu).
- Po vyplnění formuláře obdržíte potvrzení o přijetí reklamace spolu s číslem reklamace. Při adresování zásilky na vrácení prosíme, abyste číslo reklamace zapsali na viditelné místo.
- Zboží odeslané k vrácení bude zkontrolováno z hlediska kompletnosti a stop používání - po pozitivní verifikaci budou peníze převedeny na účet zákazníka do 14 pracovních dnů od přijetí zásilky s vrácením.