Pravidla

Nákupy v Airpress Polska společnost s ručením omezeným

Pravidla

Platná od 01. 09. 2018.

Prosíme o promyšlené nákupy. Zboží objednané v rámci B2B nesmí být vráceno, pokud to prodejce neumožní.

TYKAJÍCÍ SE TRANSAKCE MEZI AIRPRESS POLSKA A KUPUJÍCÍMI
KUPUJÍCÍ: FYZICKÉ OSOBY (spotřebitelé a podnikatelé), PRÁVNICKÉ OSOBY, ORGANIZAČNÍ JEDNOTKY BEZ PRÁVNÍ OSOBNOSTI

Kontaktní údaje:

Airpress Polska Sp. z o.o.
ul. Rynkowa 156
62-081 Przeźmierowo
NIP: 852-23-76-978
TEL: 61 652 57 00
Email bok@airpress.pl

Nákupy v Airpress Polska

Společnost Airpress Polska přijímá objednávky prostřednictvím: internetového obchodu, telefonu, e-mailu, faxu a poštou.

Airpress Polska je součástí mezinárodní skupiny Airpress. V našem internetovém obchodě www.airpress.pl můžete zadávat objednávky na poštovní adresy na území celého Polska. Pokud máte zájem o nákupy/dodávky do jiných zemí, navštivte prosím www.airpress.net.

Vyhradzujeme si právo na typografické chyby. Barvy produktů v katalogu a na internetové stránce se mohou lišit od skutečnosti z důvodu tiskově-technických důvodů, nastavení počítače, grafické karty, nastavení monitoru atd.

Potvrzení objednávky

Když objednané zboží opustí centrální sklad/sídlo výrobce, obdržíte informaci o dodání zboží na e-mail. Informace posíláme ve všední dny (pondělí-pátek) v čase 8:00-16:00. V případě objednávek zadávaných v pátek nebo den před svátkem/dnem zákonně volným od práce nebo po 1:00, obdržíte potvrzení objednávky v nejbližším pracovním dni. Do okamžiku připsání celé částky na bankovní účet zůstává objednané zboží majetkem Airpress Polska.

Realizace objednávky závisí na stavu zásob ve centrálním skladu v Przeźmierowie. Vyhradzujeme si právo na zrušení objednávky v případě nedostupnosti produktů. Vyhradzujeme si také možnost změny termínu dodání nebo částečné dodávky v důsledku nečekaných okolností. Prodávající nenese odpovědnost vůči kupujícímu za následky spojené s opožděním v dodávce objednaného zboží.

Ceny a formy platby

Ceny

Všechny ceny na stránce www.airpress.pl jsou uvedeny v polských zlotých (PLN). Na stránce jsou viditelné jak ceny netto, tak brutto.

Běžné ceny platí do odvolání. V případě speciálních katalogů platí propagační ceny pouze během trvání kampaně.

Po potvrzení objednávky se ceny mohou změnit pouze z ekonomických důvodů, nezávisle na Airpress Polska, např. změny ve výši daní, kolísání měnových kurzů atd., stejně jako z důvodu zjevných chyb ve výši cen uvedených v nabídce.

Formy platby

Jako společnost můžete zvolit možnost platby na základě faktury ve všech prodejních kanálech. V případě odložené formy platby provedeme běžnou kontrolu úvěrové spolehlivosti. To znamená, že v případě její absence můžeme požadovat platbu předem na základě proforma faktury. Naše ohleduplnost k životnímu prostředí znamená, že faktury posíláme v elektronické verzi (pdf soubor) na e-mail zákazníka. Termín platby faktury je 14 dní. V případě nezaplacení v termínu budou účtovány zákonné úroky za opoždění. Při objednávce v internetovém obchodě může zákazník zvolit možnost platby kartou.

Předplatba / Platba předem

Pokud si přejete zaplatit za zboží předem, kontaktujte prosím Zákaznický servis, který přijme objednávku a poskytne všechny informace potřebné k platbě.

Termín a cena dodání

Standardní doba dodání zákazníkovi v případě produktů ze skladových zásob je cca 3-5 pracovních dnů od přijetí a potvrzení realizace objednávky. Dodávky provádíme ve všední dny mezi 7:00 a 16:00 a pouze na poštovní adresy (nedodáváme na adresy poštovních schránek). Dodávky zásilek do 30 kg provádí spediční firma DHL, zásilky s hmotností přesahující tuto hodnotu provádí DB Schenker nebo doprava Airpress.

Paczki do 30 kg (wymiary 50 x 50 x 50 cm) - koszt transportu: 16,26 zł netto
Paczki od 31 do 150 kg (wymiary 60 x 80 x 160 cm) - koszt transportu: 90,00 zł netto
Paczki od 151 do 300 kg (wymiary 120 x 80 x 200 cm) - koszt transportu: 130,00 zł netto

Cena dodání tlakových nádob a hliníkových trubek je vypočítána jednorázově při objednávce.

Poplatky za dopravu závisí na celkové hodnotě jednorázové objednávky. Objednávky na celkovou částku vyšší než 1500,00 PLN netto (kromě nadrozměrných zásilek) a objednávky na šroubové kompresory jsou dodávány zdarma. Náklady na dopravu jsou připočítány k ceně produktu na prodejním dokladu.

Další služby

 

Přenos zboží

Dodávky zboží od Airpress Polska provádíme jako standardní dodávky. To znamená, že nezahrnují přenos zboží. Pokud máte zájem o přenos zboží dovnitř firmy/areálu, je možné takovou službu zorganizovat za dodatečný poplatek. Pro informace o nákladech kontaktujte Zákaznický servis.

Montážní služby

Servisní oddělení Airpress Polska na požádání zákazníka pomáhá s montáží zakoupených zařízení Airpress. V závislosti na typu zakoupeného zařízení je montážní služba zdarma. Informace o službě a případných nákladech poskytuje Servisní oddělení.

Zpoždění v dodávce z důvodů týkajících se kupujícího

Pokud Airpress Polska nebude schopna dodat zboží z důvodů týkajících se Příjemce, Kupujícího, objednávka bude odeslána zpět do přepravní společnosti. Přepravní společnost se s Klientem Kupujícím spojí za účelem dohody o novém termínu dodání. V takovém případě bude účtován dopravní poplatek znovu.

V případě, že objednávka nebude doručena do 3 dnů od prvního pokusu o doručení, bude účtován poplatek za skladování zboží na terminálu ve výši 50 PLN netto za každý den do dne doručení. Po uplynutí 5 dnů bude zboží vráceno do Airpress Polska.

Před dodávkou je třeba:

  • UUjistit se, že osoba oprávněná převzít zboží se nachází na adrese uvedené jako dodací adresa
  • Informovat Airpress Polska, pokud na uvedené adrese existují jakékoli zvláštní omezení provozu vozidel, fyzické bariéry nebo jiné problémy s přístupem/dostupností na místo
  • V případě větších zásilek může být nutný přístup k vozíku nebo rampě při vykládce. Kontaktujte naše Zákaznické centrum, abyste domluvili zařízení potřebná k vykládce
  • Zvážit objednání služby přenosu zboží prostřednictvím Zákaznického servisu / Servisního oddělení, aby se minimalizovalo potenciální riziko poškození a nepříjemnosti spojené s vlastním přenášením zásilek.

 Dodávka

Když objednané zboží opustí centrální sklad/sídlo výrobce, obdržíte informaci o dodání zboží na e-mail. Obsahuje číslo nákladního listu a odkaz na stránku přepravní společnosti, kde lze sledovat zásilku.

Balíčky/malé zásilky

Balíčky dodáváme v souladu s pravidly dodávek, zásilky jsou doručovány na dodací adresu uvedenou při objednávce: do kanceláře, u hlavní brány, recepce nebo nákladního oddělení.

Palety/velké zásilky

Dodávky jsou prováděny na registrovanou adresu při objednávce za podmínek DAP, ve všední dny (pond.-pát.) v čase 7:00-16:00. Přepravní společnost nemá povinnost informovat Příjemce o dodávce*. Pokud osoba odpovědná za převzetí zboží není na uvedené adrese, společnost Schenker opakuje pokus o doručení po předchozím telefonickém dohodnutí nového termínu s Klientem. V takovém případě bude dopravní poplatek účtován znovu.

 *Viz Další služby – Telefonické oznámení o dodávce

Zpoždění v dodávce

Prodávající nenese odpovědnost za následky spojené se zpožděním v dodávce, které nevznikly z jeho viny. V případě, že termíny dodávky jednotlivých součástí objednávky se liší, vyhradzujeme si právo na částečné dodání objednávky. Částečné dodávky nezpůsobují dodatečné náklady na straně zákazníka.

Poškození při dopravě a chybné dodání zboží

Prosíme, abyste při přítomnosti kurýra zkontrolovali zásilku, zda nedošlo k vnějším poškozením, např.: roztržené fólie, poškozených rohů, protrženého kartonu. V případě zjištění viditelných poškození obalů při převzetí zboží je zákazník povinen toto skutečnost zaznamenat na nákladním listu. Je třeba zachovat a vyfotografovat adresní štítek a palety a krabice, ve kterých bylo zboží zabalené

Kupující je povinen zkontrolovat stav zásilky a v případě jakýchkoli pochybností o možném poškození zboží je povinen tento fakt zaznamenat na nákladním listu a sepsat protokol o škodě s kurýrem doručujícím zboží.

Nutnost sepsání protokolu vyplývá z přepravního práva:
Pokud po vydání zásilky byl zjištěn úbytek nebo poškození, které nebylo zvenčí viditelné při převzetí, přepravce zjistí stav zásilky na požádání oprávněné osoby oznámené neprodleně po zjištění škody, nejpozději však do 7 dnů od dne převzetí zásilky.

V případě obdržení jiného zboží než objednaného, nebo pokud objednávka není kompletní, je třeba tento fakt nahlásit Zákaznickému servisu. Zboží odpovídající objednávce bude odesláno neprodleně, dopravní poplatek nebude účtován.

Jiné příčiny poškození a zpoždění v dodávce zboží

Společnost Airpress Polska nenese odpovědnost za poškození a zpoždění z důvodu přijetí zákonů/předpisů, činností vlády, mobilizace, války, měnových omezení, politických změn, selhání informačních systémů, chyb nebo omezení na straně dodavatelů, stávek, výluk, bojkotů, blokád nebo jiných podobných okolností, které znemožňují nebo komplikují činnost společnosti do takové míry, že může pokračovat v činnosti pouze za nesouměrného finančního vynaložení.

Záruka vrácení peněz / Právo na vrácení zboží / Záruka a reklamace

Fyzickým osobám, které nepodnikají (sektor B2C), náleží právo na vrácení zboží v nezbytné lhůtě 14 dnů - platí pro standardní nabídku. Neplatí pro zákazníky z sektoru B2B. Neplatí pro produkty vyrobené na zvláštní objednávku, se speciálně upravenými rozměry* a velké objednávky**.

* Například pneumatická instalace vyrobená na objednávku
** Velké objednávky se skládají z mnoha kusů produktů stejného druhu

Zákazník má právo otevřít obal a prohlédnout zboží pouze do míry umožňující posouzení spokojenosti s nákupem. Aby bylo možné zboží vrátit, musí být v nevyužitém stavu a mít originální obal. Vracené zboží musí být také kompletní, tj. obsahovat všechny části, příslušenství, návody atd.

Pokud chcete vrátit celou nebo část objednávky, máte takovou možnost za dodržení podmínek uvedených v sekci Vrácení zboží.

Vrácení zboží

Při vrácení zboží nesete riziko poškození zboží během přepravy do Airpress Polska. Ujistěte se, že zboží bylo bezpečně zabalené v originálním obalu. Vracené zboží musí být kompletní, tedy obsahovat veškeré příslušenství, návody atd. Provádí se kontrola na poškození, změny a úpravy.

Na odstoupení od smlouvy máte 14 dní stanovených v Zákoně o právech spotřebitele, během kterých můžete vrátit zboží bez udání důvodu vrácení (Sb. z. 2014, poz. 827). Navíc Airpress prodlužuje zákonnou možnost vrácení zboží na 60 dnů od data nákupu, za předpokladu, že zboží nevykazuje viditelné stopy používání a má originální obal.

Jak vrátit produkt?

V případě rozhodnutí o vrácení zakoupeného zboží (chyba při nákupu, nesoulad s potřebami) kontaktujte Zákaznický servis, aby byl stanoven optimální způsob vrácení. Náklady na vrácení zboží jsou hrazeny osobou, která zboží vrací.

V případě odstoupení od objednávky, která je ve fázi realizace, mohou být vám účtovány manipulační poplatky.

Připouštíme také osobní vrácení do sídla společnosti v Przeźmierowie u Poznaně.

Vrácení peněz

Vrácení bude provedeno převodem na bankovní účet uvedený zákazníkem, obvykle do 14 dní po obdržení a přijetí vrácení, pokud nebudou zjištěny vady dodaného zboží nebo jeho neúplnost.

Podmínky záruky a reklamace

Na základě čl. 558 § 1 občanského zákoníku společnost Airpress Polska si vyhrazuje právo vyloučit odpovědnost z titulu záruky. Cílem Airpress Polska bylo vždy zajištění bezpečných nákupů pro zákazníky. Proto poskytujeme minimálně 2 roky záruky na celý sortiment.

Záruka se vztahuje na výrobní vady zboží a poškození vzniklá v období záruky. Nezahrnuje vady vzniklé v důsledku používání zboží v rozporu s jeho určením a modifikací vzhledu a funkce produktů. Při vrácení je zboží kontrolováno na poškození, změny a úpravy.

V případě spotřebního zboží platí záruka výrobce.

Reklamace je nutné podávat písemně. Termín vyřízení reklamace (odstranění vady, výměna zboží za bezvadné) probíhá v přiměřeném, co nejrychlejším termínu. Odpověď týkající se uznání reklamace poskytujeme do 14 dnů od data reklamace zboží, nedodržení tohoto termínu znamená uznání reklamace v celém rozsahu.

Fyzickým osobám rovněž náleží právo na 2letou záruku na fyzické vady zboží.

Cookies

Informujeme, že za účelem optimalizace obsahu dostupného na našem serveru, zlepšení komunikačních procesů, statistických, reklamních a přizpůsobení nabídek vašim individuálním potřebám využíváme informace uložené pomocí souborů Cookies (cookies).

Soubory Cookies může uživatel kontrolovat prostřednictvím nastavení svého internetového prohlížeče.

Používání našeho serveru bez změny nastavení týkajících se souborů Cookies znamená, že budou uloženy v paměti počítače.

Používáním naší stránky souhlasíte s používáním souborů Cookies.

Podrobné informace o souborech Cookies najdete na stránce: www.airpress.pl/informacje-o-cookies a na internetové stránce Úřadu pro elektronickou komunikaci.

Zákaznický servis
Telefon: +48 61 652 57 00
Fax: +48 61 652 57 01
E-mail: bok@airpress.pl

Na dotazy e-mailem odpovídáme do 48 hodin nebo v nejbližším pracovním dni (v případě dotazů zaslaných ve dnech volných od práce).

Telefonní linka: Pondělí – Pátek 8:00-16:30

Poštovní adresa:
Airpress Polska Sp. z o.o.
ul. Rynkowa 156
62-081 Przeźmierowo
DIČ: 852-23-76-978

Obchodní podmínky

Je možné uzavřít s kupujícím samostatnou smlouvu o prodeji/dodávce mimo podanou objednávku, pokud takovou žádost podá kupující v objednávce. Smlouva je připravena pro individuálního kupujícího a obsahuje ustanovení v souladu s platnými právními předpisy, které se týkají spotřebitelů a kupujících, kteří nejsou spotřebiteli, a ustanoveními tohoto Pravidla.

V případě sporu dáváme přednost mírovému vyřešení věci s ohledem na obraz naší společnosti jako důvěryhodného podnikatele.

Zásady ochrany soukromí / Zpracování údajů pro marketingové účely

Pro potřeby objednávky je třeba uvést následující údaje: jméno a příjmení/název firmy, IČO, adresu, e-mailovou adresu a kontaktní telefonní číslo. Tyto informace jsou nezbytné pro doručení zboží a vyřizování případných vrácení a reklamací.

Podání objednávky znamená seznámení se a souhlas s obsahem obchodních podmínek Airpress Polska.

Předané informace jsou také využívány pro analytické účely, tvorbu databází zákazníků a vypracování marketingových strategií a pro rozvojové účely firmy, jakož i k splnění právních požadavků vůči firmě. Zákazník má právo nesouhlasit s využíváním údajů pro marketingové účely. V takovém případě je třeba kontaktovat zákaznický servis.